News Banner

Vendor News Page

Lexmark Customer Newsletter - December 2012

2012-12-28 08:45:15
 
Cuprins:
Lexmark lansează peste 60 de noi dispozitive laser
Lexmark implementează conceptul de imprimante 'mereu-pregătite
Lexmark – nominalizat lider MPS şi MFP de către Gartner


TRADOC – proiect de optimizare cu ajutorul Lexmark
Republic Services – economii cu ajutorul MPS Lexmark
Lexmark vă urează Sărbători Fericite!

Lexmark lansează peste 60 de noi dispozitive laser


Seriile MS310/MS410/MS510/MS610
Performanţe extraordinare. Design compact.

• Viteze de la 33 ppm, la 47 ppm
• Bucuraţi-vă de performanţe puternice, cu un procesor dual-core rapid, de 800 MHz
• Termină imprimările rapid–prima pagină în doar 6,5 secunde


Seria MS810
Suport pentru soluţii. Securitate avansată.

• Creşteţi productivitatea, cu ajutorul unei capacităţi mari de ieşire, într-un echipament compact, de mici dimensiuni
• Realizaţi cu rapiditate documente cu aspect excepţional
• Folosiţi soluţiile inteligente de flux de lucru pentru a economisi timp, accesibile prin intermediul unui ecran tactil color uşor de utilizat
• Cartuşul de imprimare de foarte mare capacitate produce 45.000 pagini. Mai mult decât orice alt cartuş din clasa sa*.


Seriile MX310/MX410/MX510/MX610
Realizaţi mai multe lucruri. Cu viteză.

• Economisiţi timp cu vitezele rapide de imprimare, copiere şi scanare
• Beneficiaţi de soluţiile de productivitate pentru a simplifica procesele
• Bucuraţi-vă de rezultate profesionale, cu ajutorul graficelor vii şi al controalelor comod de utilizat


Seriile MX710/MX810
Definitivaţi mai multe proiecte. Automatizaţi lucrul manual.

• Bucuraţi-vă de procesor dual-core, şi viteze de imprimare, copiere şi scanare super rapide
• Creşteţi avantajul competitiv cu soluţii preîncărcate pentru productivitate
• Obţineţi prima pagină practic fără a aştepta
• Cartuşele de imprimare de foarte mare capacitate produc 45.000 pagini. Mai mult decât oricare cartuş din clasa sa*.

* Bazat pe o comparaţie preţurilor multifuncţionalelor laser monocrom A4 cu preţuri de $500 sau peste, din întreaga lume excluzând Japonia. Surse: Buyers Lab LLC (BLI) şi website-urile producătorilor din 21 august 2012.


Seriile CS310/CS410/CS510
Culori uluitoare. Alegere inteligentă pentru afaceri.

• Imprimaţi în cadrul companiei documente color profesionale
• Potriviţi culorile cu precizie, cu ajutorul funcţiei Lexmark Named Color Replacement şi al calibrării PANTONE®
• Economisiţi timp şi resurse, cu un timp rapid până la prima pagină şi cu imprimarea faţă-verso convenabilă





Seriile CX310/CX410/CX510
Culori precise demne de a imprima brand-uri.

• Bucuraţi-vă de posibilităţi de imprimare, fax, copiere, scanare şi soluţii– toate împachetate în echipamente de mici dimensiuni
• Îmbunătăţiţi viteza de răspuns şi creşteţi productivitatea prin fluidizarea fluxurilor de lucru
• Imprimaţi absolut orice, de la semnalizări în magazine şi până la prezentări




Lexmark implementează conceptul de imprimante
'mereu-pregătite'

Dacă aerul condiţionat din maşina dvs. nu mai funcţionează, aceasta nu înseamnă că întreaga maşină nu mai funcţionează. Dacă semnalizarea la dreapta se arde, maşina dvs. nu se opreşte. Dacă indicatorul ce indică necesitatea efectuării reviziei se aprinde la bord, maşina continuă să se deplaseze. Atunci când conduceţi maşina pot să apară un număr de probleme dar, atât timp cât motorul principal sau o altă componentă majoră a automobilului nu se defectează, maşina dvs. vă va duce din punctul A în punctul B.

Nou anunţatele imprimante şi multifuncţionale, dispozitive Lexmark "mereu-pregătite", funcţionează în aceeaşi manieră.

"Funcţia principală a unei imprimante este aceea de a imprima," a spus Danny Chapman, arhitect de sistem pentru imprimantele monocrom destinate grupurilor mici şi medii de lucru. "Dacă o caracteristică/funcţie care nu este critică nu merge, cum putem face astfel încât imprimanta să nu se oprească, ci să poată imprima în continuare?"

"Să presupunem că un client are un document cu adevărat important pe care trebuie neaparat să îl imprime, iar această caracteristică de care nu le pasă în acel moment nu mai funcţionează," a continuat Chapman. "Clienţii se gândesc, 'De ce mi-ai oprit întregul sistem şi mi-ai luat posibilitatea de a imprima? Tot ce am nevoie este să imprim!' Am decis că trebuia să facem lucrurile mai bine." Principiile conceptului "mereupregătite" au privit două aspecte: să menţinem dispozitivul în stare de funcţionare cât mai mult timp posibil şi să îi spunem utilizatorului despre o problemă doar atunci când ajutorul persoanei respective este necesar.

Şi aceasta este ceea ce echipa de interfuncţionalitate a stabilit să realizeze împreună cu membrii echipei managementului de produs, al echipei de control, de firmware, de publicaţii şi de servicii – printre alţii.

"Echipa a stabilit nişte linii directoare ale aşteptărilor legate de conceptul 'mereu-pregătite' şi a căzut de acord asupra lor," a spus Allen Waugerman, fostul director general al produselor destinate grupurilor mici de lucru, care acum este vice preşedinte şi manager general anuităţi, vânzari şi marketing. "Haideţi să 'ascundem' problemele la care clientul nu poate să ajute, haideţi să aplicăm o auto-corecţie sau să aducem modificări acolo unde se poate. Toată lumea a fost de acord şi apoi fiecare zonă funcţională şi-a făcut partea."

Există trei componente ale principiului 'mereu-pregătite', care sunt implementate pe fiecare nouă imprimantă sau multifuncţional recent anunţat:

Auto recuperare firmware:
Atunci când firmware-ul are o eroare internă, imprimanta realizează o recuperare a acestuia înainte ca utilizatorul să ştie că eroarea este acolo.

Rezolvarea blocajelor de hârtie: Atunci când are loc o blocare a hârtiei, utilizatorul elimină acea singură pagină care s-a blocat iar imprimanta continuă să imprime restul documentului după care re-imprimă pagina blocată.

Modul Sigur (Safe): Acesta dezactivează sistemele care nu sunt critice, dar continuă să permită utilizatorului să imprime, în timp ce aşteaptă service-ul sau repararea echipamentului.

"Implementarea acestui program a constituit o schimbare în gândire, de la proiectarea unui produs la proiectarea unei experienţe a clientului," a spus Waugerman.

Conceptul 'mereu-pregătite' a apărut de ceva vreme, începând cu firmware-ul – din 1997 şi cu modelul Lexmark X422, atunci când am trecut de la un scanner modular la unul all-in-one.

"Nu a fost nimeni care să se uite la această idee şi să spună că este una rea," a spus Matt Coriale, senior manager, Experience Design group. "Uitându-ne retrospecitv, era un lucru normal de făcut. Această caracteristică va fi în mod special utilă în conturile MPS ale Lexmark, deoarece clienţii nu vor mai suna la fel de des la help desk. În schimb, va amplifica fiabilitatea produselor Lexmark şi promisiunea făcută de compania noastră."

"Aceasta era o componentă cheie pentru produse, pe măsură ce dorim să capturăm din paginile A3 şi să devenim un furnizor de soluţii complete," a afirmat Waugerman. "Trebuia să dispunem de această robusteţe a produselor, şi am realizat-o."


Lexmark – nominalizat lider MPS şi MFP de către Gartner

Gartner Inc., o companie independentă de cercetare şi analiză a datelor din sectorul IT, a publicat în luna octombrie 2012 rapoartele "Magic Quadrant for Managed Print Services, Worldwide (MPS)" şi "Magic Quadrant for MFPs and Printers, Worldwide", iar Lexmark a fost desemnat drept "Lider" în ambele rapoarte de analiză, fiind recunoscut pentru "viziunea sa completă" şi "abilitatea de a executa."

Lexmark - nominalizat "Lider MPS"

Gartner clasifică liderii ca fiind organizaţii care, conform Gartner, "Oferă servicii MPS unei game largi de clienţi, care îi includ pe cei mai mari şi dispersaţi gerografic, astfel încât aceştia trebuie să demonstreze cu adevărat o abordare globală. Ei trebuie să demonstreze nu doar abilităţi de a oferi serviciile MPS ale zilelor noastre, dar în acelaşi timp şi înţelegerea şi resursele de a pregăti MPS-ul zilei de mâine. Ceea ce este caracteristic liderilor este faptul că adaugă scopului MPS o gamă largă de servicii cu valoare adăugată. Ca rezultat, aceştia se află mereu pe lista redusă a clienţilor de dimensiuni medii şi mari."

Lexmark oferă un set complet de servicii de administrare a imprimării, printr-o infrastructură consistentă, globală, de administrare eficientă a dispozitivelor, care duce la reduceri semnificative de costuri. Suplimentar, soluţiile Lexmark sunt particularizate, pentru a oferi o valoare unică fiecărui client atunci când acestea sunt instalate întrun mediu MPS. Prin fluidizarea procesului complex şi disfuncţional de afaceri, MPS-ul oferit de Lexmark are capacitatea de a oferi o returnare imediată a investiţiei, printr-o productivitate crescută a utilizatorilor – permiţându-le clienţilor Lexmark să se concentreze mai bine asupra afacerii de bază şi asupra clienţilor.

În decursul ultimelor 24 luni, Lexmark a concurat şi a câştigat un număr de 17 noi contracte MPS cu companii care se află pe listele de companii Global 500 sau Fortune 500, toate constituind noi afaceri pentru Lexmark. În calitate de de sursă de încredere pentru multe dintre cele mai mari companii din lume, Lexmark a realizat de asemenea o rată de 100% de reînnoire a contractelor cu clienţii MPS în 2011.

Lexmark - nominalizat "Lider MFP"

Gartner clasifică liderii ca şi fiind organizaţii care, conform Gartner, "Sunt cele mai capabile în a oferi multifuncţionale laser (MFP) şi soluţiile de imprimare şi serviciile asociate, indiferent de locaţia clientului."
Gartner clasifică de asemenea liderii ca:
• Furnizorii consideraţi lideri oferă cel mai extins portofoliu de produse clienţilor lor, şi dispun de capabilitatea unui canal larg, pentru livrarea produselor către clienţi, acolo unde doresc aceştia să le achiziţioneze.

• Liderii deţin o cotă mare de piaţă la nivel mondial şi sunt capabili să ofere nivele consistente de servicii în regiunile în care clienţii Gartner sunt localizaţi.

• Liderii au tendinţa să dispună de cea mai profundă capabilitate globală, inventivitatea şi resursele, ingeniozitatea şi viziunea pentru a oferi nivele superioare de suport clienţilor globali, existenţi şi viitori.

• Liderii au un istoric dovedit de iniţiative de cercetare–dezvoltare a produselor şi soluţiilor de care clienţii au nevoie.

Aşa cum a fost evidenţiat şi de recentul anunţ Lexmark de noi produse laser, compania îşi extinde poziţia de lider pe sectorul multifuncţionalelor laser inteligente cu câteva dispozitive din generaţia viitoare care, atunci când sunt combinate cu portofoliul de produse Perceptive Software, cresc productivitatea prin faptul că le permit clienţilor să trimită şi să îşi acceseze datele la momentul potrivit şi în formatul potrivit. Dispunând de o ofertă largă de produse laser, Lexmark poate furniza cele mai bune produse care să adreseze cerinţele unice ale clienţilor.

Despre Gartner Magic Quadrant


Gartner nu propune niciun furnizor, produs sau serviciu descris în publicaţiile sale de cercetare, şi nu sfătuieşte utilizatorii de tehnologie să selecteze doar furnizorii care obţin cele mai bune note. Publicaţiile de cercetări Gartner constau din opinii ale organizaţiei de cercetare Gartner şi nu ar trebui considerate ca şi declaraţii de fapt. Gartner nu recunoaşte nicio garanţie, exprimată sau implicită, referitoare la această cercetare, inclusiv orice garanţii legate de vandabilitatea sau potrivirea cu un anumit scop particular.

Faceţi click aici pentru mai multe informaţii legate de soluţiile MPS Lexmark sau aici pentru mai multe informaţii legate de multifuncţionalele laser inteligente Lexmark.



TRADOC – proiect de optimizare cu ajutorul Lexmark


Ce au în comun soldaţii, strategiile militare şi imprimantele? Armata SUA are nevoie de toţi şi de toate. La sediul central de comandă, antrenament şi doctrine al SUA - U.S. Army Training and Doctrine Command Headquarters (TRADOC) — centrul de comandă al Armatei SUA — soldaţii sunt antrenaţi, sunt creaţi lideri, sunt stabilite noi principii operaţionale şi, printre toate acestea, au loc multe imprimări. Pentru a administra toate aceste responsabilităţi critice, TRADOC se bazează pe eficienţă – acesta fiind motivul pentru care are încredere în Lexmark.

Ca urmare a mutării din Fort Monroe (Hampton, Va.) la Fort Eustis (Fort Eustis, Va.), TRADOC a avut nevoie să reducă cheltuielile cu imprimarea, să crească semnificativ securitatea şi să îmbunătăţească foarte mult calitatea imprimării – toate acestea realizate cu succes folosind serviciile Lexmark.

Deoarece TRADOC administrează o gamă largă de documente importante şi informaţii confidenţiale, securitatea
de cel mai înalt nivel este o cerinţă imperativă. Print Release, o capabilitate disponibilă pe multifuncţionalele Lexmark, necesită ca angajaţii să îşi treacă Cardul de acces comun în dreptul multifuncţionalului înainte de a imprima, prevenind scurgerea de documente cu caracter sensibil. Suplimentar, Print Release a redus costurile şi impactul asupra mediului prin eliminarea imprimărilor excesive. Deoarece per ansamblu sunt imprimate mai puţine pagini, TRADOC are nevoie de mai puţină hârtie, mai puţin toner, mai puţină cerneală şi mai puţină mentenanţă.

Acestea sunt doar câteva exemple ale succesului de care s-a bucurat proiectul TRADOC de optimizare. Doriţi să aflaţi mai mult?


Fred McKinnon, specialistul IT responsabil TRADOC pentru serviciile de administrare a imprimărilor, a scris un articol legat de experienţa avută în optimizare, publicat într-o publicaţie guvernamentală proeminentă, AOL Government. Accesaţi restul informaţiilor aici.


Republic Services – economii cu ajutorul MPS Lexmark

Vă prezentăm în continuare un film cu declaraţia unui client Lexmark, Mike Kikkert, director IT la Republic Services. Republic Services este a doua cea mai mare companie transportatoare de deşeuri din Statele Unite. Ei imprimau, printre altele, formulare şi documente, foi de parcurs pentru şoferii camioanelor lor, care numai ele se ridicau la peste 62 milioane de pagini anual.

Republic Services avea deja o relaţie de 10 ani cu Lexmark, utilizând imprimantele pentru a deservi cei aproximativ 35.000 de angajaţi din birouri şi de pe teren, dar erau în căutarea trecerii la un mediu MPS, de servicii administrate de imprimare.

După ce au solicitat oferte de la mai multe companii furnizoare de servicii MPS, Lexmark a câştigat contractul MPS, care a permis Republic Services standardizarea dispozitivelor, obţinerea de economii şi a unei platforme de soluţii pentru fluxul de lucru.

Urmăriţi declaraţia făcând click aici.


Lexmark vă urează Sărbători Fericite!




Inapoi la cuprins

Contactaţi-ne la adresa:

Lexmark International Technology Romania SRL
Str. Daniel Danielopolu 4-6, sector 1
Scoala Herastrau Business Center
014134 , Bucuresti
Tel.: +40 21 232 68 07, +40 31 620 13 13
Fax: +40 21 323.25.15 | Web: www.lexmark.ro
ciprian.lupan@lexmark.ro

 


Recomandaţi:

Credeţi că unii dintre colegii sau prietenii dvs. pot fi interesaţi de informaţiile oferite de Lexmark?
Trimiteti acest Newsletter

Descărcaţi Newsletterul în format PDF

 

In conformitate cu Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic si Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicarilor electronice, acest mesaj nu poate fi considerat SPAM deoarece: (1) contine datele necesare de identificare ale expeditorului si instructiuni de dezabonare; (2) acceptarea de primire a ofertei nu va implica financiar; (3) are scopul de a va informa cu privire la produse sau servicii ce va pot aduce beneficii; (4) adresa dvs. de e-mail fie a fost obtinuta in mod direct ca urmare a unor corespondente anterioare sau deoarece sunteti un client/furnizor al companieii noastre sau a fost selectata dintr-o baza de date la care ati subscris; fie a fost facuta publica de catre dvs; fie prin afisari cu caracter publicitar intr-un ghid de afaceri sau in cadrul unei intalniri de afaceri. Ne cerem scuze daca acest mesaj a ajuns din greseala la dvs. sau a provocat neplaceri.

În cazul in care nu doriţi să mai primiţi comunicări din partea noastr ă, Clic aici ( claudia.feraru@omnilogic.ro )