News Banner

Vendor News Page

Lexmark Customer Newsletter - January 2013

2013-01-29 15:15:23
 

Cuprins:
Paul Rooke: De ce soluţii?
Multifuncţionalele: "mai mare" nu înseamnă întotdeauna
şi "mai bun"

Ofertă promoţională – lichidare de stoc X544dn

Lexmark achiziţionează Acuo Technologies
Teste de verificare a fiabilităţii dispozitivelor


Paul Rooke: De ce soluţii?

De ce soluţii?

La început de an, echipa Lexmark Romania vă urează dvs. şi familiilor dvs. un An Nou 2013 cu multă sănătate, bucurii şi împliniri pe plan personal şi profesional!

Dorim să vă spunem atenţiei o scurtă privire de ansamblu asupra strategiei Lexmark. Pentru aceasta, vă prezentăm în continuare traducerea unui film în care dl. Paul Rooke, Preşedinte şi CEO Lexmark, face această sinteză:

"Acum 20 de ani am avut o viziune. A fost viziunea noastră atunci, şi rămâne viziunea noastră şi astăzi:

Suntem Lexmark: o companie dinamică, globală de IT.

Şi aţi remarcat probabil că nu am spus companie de hardware, deoarece noi nu ne-am privit niciodată ca fiind o companie de hardware. Mai degrabă ne-am gândit la noi ca la o companie ce oferă soluţii.

Soluţiile noastre se împart, în mare, în două categorii:

- avem soluţiile inteligente pentru flote de echipamente şi
- soluţiile pentru procese de afaceri.

Soluţiile inteligente pentru flote de echipamente sunt create în jurul conceptului: "imprimaţi mai puţin, economisiţi mai mult". Acesta poate părea curios, atunci când vine din partea unei companii de imprimare, dar de fapt ceea ce noi ne-am dorit a fost să ne aliniem cu clienţii noştri, să îi ajutăm să găsească modalităţi de a imprima mai inteligent, să îşi administreze infrastructura de imprimare într-un mod mai inteligent.

Dar aceasta este strâns legat de soluţiile pentru procesele de afaceri, care se referă toate la conţinut şi la proces, fie că este vorba de a captura conţinut, rapid şi cu mare uşurinţă, inteligent, iar apoi la administrarea conţinutului într-un mod inteligent.

Ştiaţi că 80% din conţinutul din mediul enterprise este unul de tip nestructurat, astfel încât abilitatea de a prelua acest conţinut, de a-l administra, de a-l proteja, de a-l partaja, reprezintă în zilele noastre o parte vitală în administrarea acestei mase necontrolate de conţinut necontrolat?

Apoi este partea referitoare la proces, la a fi capabil să descoperi aceste procese - de cele mai multe ori nestructurate, la a fi capabil nu doar să le descoperi dar şi să le proiectezi, să le controlezi, să le administrezi exact la fel ca şi pe conţinut.

Dar adevărata putere rezidă de fapt în preluarea acestui conţinut şi în accesarea lui în contextul acestor procese.

Şi toate acestea să fie făcute cu uşurinţă: uşor de folosit, uşor de integrat, uşor de instalat.

De asemenea, să fie făcute particularizate pentru anumite industrii, particularizate pentru client .

Să fie făcute integrat, de la un capăt la celălalt, şi apoi să fie livrate ori la locaţii, ori prin intermediul cloud, după cum doreşte clientul.

Noi credem că această combinaţie dintre administrarea flotei, soluţiile inteligente pentru flote de echipamente, şi soluţii pentru procese de afaceri, este o combinaţie unică în piaţă..

De fapt, considerăm că soluţiile şi serviciile noastre de imagistică grupate în cadrul Lexmark, acum împreună cu Perceptive Software, recent achiziţionată, şi cu Palas Atena, o altă nouă achiziţie, această combinaţie a celor trei ne poziţionează cu adevărat în mod unic în piaţă.

Noi câştigăm deoarece intrăm în profunzime împreună cu clienţii noştri, câştigăm deoarece răspundem la solicitările clienţilor noştri, creăm soluţii specifice pe industrie, specifice pe client.

Aceasta este ceea ce ne diferenţiază, acesta este motivul pentru care clienţii aleg Lexmark."

Multifuncţionalele: "mai mare" nu înseamnă întotdeauna şi "mai bun"

Vă prezentăm un articol scris în ENX Magazine de către dl. Brian Henderson, director marketing produse Lexmark, referitor la echipamentele A3 vs. A4, şi la ce ar trebui să se uite clienţii care iau în calcul astfel de achiziţii.

În mod tradiţional, firmele care erau în căutarea funcţiei de copiere în cadrul biroului aveau o singură posibilitate – să cumpere sau să preia în leasing un copiator voluminos şi scump. Pe măsură ce tehnologia a evoluat, firmele au înţeles mai bine valoarea oferită de multifuncţionalele laser complet echipate, de mare viteză, şi faptul că acum au alternative. Din păcate, cei ce stabilesc cerinţele şi departamentele de achiziţii nu au ţinut pasul cu aceste schimbări în tehnologii.

Pe vremuri, "mai mare" însemna "mai bine", deoarece dispozitivele de tipul copiatoarelor erau costisitoare. Companiile erau limitate la un număr de dispozitive pe care le puteau achiziţiona şi, în consecinţă, aveau nevoie să se asigure că toate caracteristicile de care ar fi putut avea nevoie erau incluse în fiecare maşină. Aceste caracteristici includeau posibilitatea de a manipula hârtie de mari dimensiuni (A3 sau 11"x17") precum şi opţiunile de finalizare a documentelor, cum ar fi capsarea şi perforarea. Pe măsură ce cerinţele au evoluat, şi conţinutul a devenit tot mai mult accesibil în format electronic mai degrabă decât pe hârtie, necesitatea copiilor pe hârtie s-a redus dramatic.

Aceste schimbări rezultă din faptul că firmele s-au obişnuit să vizualizeze prezentările utilizând proiectoare, fără a fi nevoie de exemplare imprimate, din faptul că informaţiile sunt trimise prin e-mail şi nu prin copii pe hârtie, precum şi din acceptarea vizualizării informaţiilor pe tablete şi laptop-uri. Mutarea electronică a informaţiilor – reprodusă pe hârtie doar atunci când este strict necesar – a condus la o transferare a cerinţelor de la copiatoare spre imprimante. În ultima decadă paginile au progresat, de la producere centralizată şi centre de copiere, la imprimante care sunt distribuite în cadrul biroului şi care satisfac cerinţele angajaţilor.

Pe durata acestei tranziţii a hârtiei, imprimanta tradiţională, care manipulează hârtie în format legal şi letter, a evoluat pentru a oferi firmelor viteză şi robusteţe într-un dispozitiv multifuncţional mai ieftin, mai compact şi complet funcţional. Acest tip de imprimantă este deseori denumit multifuncţional A4 inteligent şi include de regulă funcţii de copiere, scanare, fax şi imprimare.

Multifuncţionalele inteligente laser A4 fac totul

Ceea ce diferenţiază aceste multifuncţionale laser inteligente este capacitatea lor de a copia şi scana la viteze de până la 70 ppm şi de a imprima prima pagină în doar 4 secunde. Dacă viteza nu este suficient de impresionantă, inteligenţa încorporată în multifuncţionalele inteligente a avansat atât de mult în ultimii ani încât ele oferă acum creşteri avansate ale productivităţii, cum ar fi scanarea documentelor direct la email sau începerea unui flux de lucru direct de la ecranul tactil. Este modalitatea perfectă de a creşte afacerea.

Aceste multifuncţionale laser inteligente dispun în funcţionarea lor de o platformă încorporată, care poate rula aplicaţii şi care poate fi configurată pentru a satisface cerinţele de procese unice ale diferitelor grupuri de lucru din cadrul organizaţiilor. Aceste aplicaţii pot rula direct pe multifuncţional, se pot alătura multifuncţionalului pe aplicaţii server sau pot conecta multifuncţionalul laser la o aplicaţie bazată pe cloud, oferind organizaţiilor IT flexibilitatea de a le implementa în orice mod aleg. Procesul multifuncţionalului poate fi personalizat pentru un flux de lucru specific – meta-datele sunt capturate în momentul scanării, în scopul indexării documentului şi rutării acestuia către locaţia corectă, pentru o administrare şi recuperare uşoară.

Multifuncţionalele laser inteligente nu doar îi ajută pe angajaţi să devină mai eficienţi şi mai productivi; ei asistă în acelaşi timp personalul IT în economisirea banilor şi în implementarea mai uşoară a îmbunătăţirii procesului de afaceri deoarece aplicaţiile utilizate de multifuncţionale sunt pre-integrate cu majoritatea sistemelor de afaceri pentru întreprinderi (cum ar fi SAP, PeopleSoft, Oracle) şi cu sistemele de administrare a conţinutului (FileNet, Hyland, Hummingbird, etc). Deoarece integrarea este realizată de către producătorul multifuncţionalelor înseamnă că organizaţiile IT nu trebuie să accepte durata mare de timp şi cheltuielile importante asociate cu legarea punct-cu-punct a interfeţelor de date.

Impactul asupra performanţelor firmei poate fi unul dramatic. Într-o organizaţie de recrutare naţională cu peste 1.500 locaţii, implementarea unei posibilităţi de scanare fiabile, cu indexare automată, a redus timpul pentru a procesa recruţii de la 1 oră la 15 minute, ceea ce a oferit un număr de 65.000 de ore de recrutare înapoi către organizaţie fără a fi nevoie să se adauge personal. Această organizaţie a trecut de la a nu îşi îndeplini obiectivele anuale de recrutare la o îndeplinire cu scces a tuturor obiectivelor. În acelaşi timp şi-au schimbat infrastructura, de la a avea o combinaţie de imprimante şi copiatoare A3 de mari dimensiuni, la o infrastructură mult mai eficientă de multifuncţionale laser în fiecare locaţie. Prin realizarea acestei schimbări, ei au redus cheltuielile cu 10 milioane $ în decurs de trei ani, ca rezultat al acestei infrastructuri îmbunătăţite.

Obţinerea cerinţelor corecte


Scopul final al firmelor este acela de a fi mai productive şi de a se dezvolta, iar inteligenţa oferită de multifuncţionalele laser inteligente poate juca un rol esenţial în realizarea acestuia. Dar, deoarece aceste specificaţii ale multifuncţionalelor nu au evoluat odată cu tehnologia, unele firme se concentrează încă strict pe hardware. Simpla optimizare a dispozitivelor pentru cost pe pagină şi pentru viteză nu adresează schimbarea fundamentală în cerinţele de afaceri.

Atunci când ne concentrăm pe obiectivele afacerii şi pe maximizarea productivităţii celei mai mari investiţii pe care o facem – oamenii noştri – realizăm faptul că cerinţele pentru aceste dispozitive trebuie să fie centrate pe modul în care ele vor fi utilizate pentru creşterea productivităţii forţei de muncă. Aceasta înseamnă că trebuie să ne concentrăm pe a permite fluxului de lucru şi proceselor mai mult decât viteză sau costuri. Multifuncţionalele laser inteligente sunt construite pe o platformă aplicaţie care este proiectată cu singurul scop de a activa procesele de afaceri şi de a îndeplini obiectivele noastre de afaceri.

Eliminaţi mult din risipă

Câteva studii indică faptul că mai puţin de trei procente din documentele imprimate folosesc hârtie de dimensiune tabloid (A3). Atunci când mai mult de 20% din dispozitivele care sunt achiziţionate sunt construite pentru această dimensiune a hârtiei, apare o nepotrivire. Aceasta reprezintă bani risipiţi, spaţiu risipit, şi oportunităţi risipite. Ca urmare, multifuncţionalele laser inteligente format A4 înlocuiesc aceste dispozitive deoarece sunt mai puţin costisitoare şi au adăugat funcţionalitatea de a automatiza fluxurile de lucru ce permit creşterea performanţelor în afaceri. Aceasta demonstrează o neconcordanţă între ceea ce s-a achiziţionat, comparativ cu ceea ce solicită adevăratul lor consum operaţional.

O risipă suplimentară apare în modul în care sunt achiziţionate în mod tradiţional dispozitivele de tip copiator. Acestea sunt în mod uzual oferite în leasing, cu contracte de mentenanţă care sunt plătite lunar, cu promisiunea unui cost pe pagină foarte mic. Aceste contracte solicită un număr minim de pagini care să fie achiziţionate în plăţile lunare, ceea ce înseamnă că majoritatea timpului companiile plătesc pentru mai mult decât folosesc în mod real. Deşi costul promis este extrem de scăzut, costul pe pagină real ajunge să fie mult mai mare decât preţul pieţii. Cu acest tip de contract, dacă angajaţii folosesc mai puţină hârtie companiile nu îşi reduc cheltuielile, ceea ce face ca această modalitate de achiziţie să fie una risipioare.

În fine, multe companii încearcă să reducă spaţiul ocupat în cadrul biroului. Copiatoarele format A3 au dimensiuni mult mai mari decât multifuncţionalele laser A4 inteligente; ca atare, firmele care achiziţionează dispozitivele mai mici în locul copiatoarelor mari economisesc spaţiu, deoarece pot să amplaseze maşinile în spaţii mai mici.

Echilibrul şi funcţia corectă

Cu ajutorul multifuncţionalelor laser inteligente, implementările pot fi realizate într-o manieră care optimizează întregul mediu din cadrul biroului şi permite creşterea afacerii. Atunci când sunt implementate cu posibilităţi de eliberare a imprimării prin reţea, birourile au o redundanţă încorporată, care elimină necesitatea costisitoare de a semna contracte de service în aceeaşi zi. Atunci când sunt procurate într-o manieră ce permite companiilor să plătească doar ceea ce folosesc, este eliminată risipa.

Metoda de eliberare a imprimării în reţea permite utilizatorilor companiei trimiterea unui document sau a unei prezentări către un server în loc către o imprimantă. Utilizatorul poate apoi să meargă la orice imprimantă sau multifuncţional din reţea care are activată funcţia de eliberare a imprimării, şi să îşi utilizeze cardul de identificare sau login-ul din reţea pentru a vizualiza şi imprima documentul. Aceasta asigură faptul că informaţiile confidenţiale sunt întotdeauna protejate iar documentele confidenţiale nu ajung în mâini nepotrivite. Suplimentar, eliberarea prin reţea a imprimării permite utilizatorilor ştergerea sarcinilor de imprimare care nu sunt necesare; ca atare, atunci când versiunile sunt modificate sau când angajaţii realizează faptul că au imprimat un document greşit, acele sarcini de imprimare pot fi şterse şi hârtia nu este risipită.

Firmele care folosesc eliberarea în reţea a imprimării au constatat o scădere a consumului de hârtie cu până la 50%. O companie din Fortune 1000 a implementat funcţia de eliberare a imprimării şi şi-a redus volumele de imprimare cu 40% anual.

Funcţia de eliberare a imprimării asigură de asemenea faptul că angajaţii îşi pot obţine documentele de la imprimantă chiar dacă imprimanta pe care o utilizează implicit nu este funcţională sau este ocupată. Imprimările pot fi retrase de la un dispozitiv diferit fără a fi necesară descărcarea driverelor sau încercarea de a stabili cum să se mapeze pe alt dispozitiv. Nu aceeaşi este situaţia cu copiatoarele A3 de mari dimensiuni – dacă unul nu funcţionează, el trebuie reparat, deoarece el este de regulă singura opţiune pentru un anumit angajat. Acesta este motivul pentru care sunt semnate contracte de mentenanţă scumpe de tip reparaţii în aceeaşi zi. Printr-o folosire optimizată a maşinilor, companiile pot elimina aceste contracte de mentenanţă şi pot plăti doar ce au nevoie.

În timp ce majoritatea firmelor recunosc faptul că nu există o cerere mare pentru imprimare sau copiere în format A3 (tabloid), mai există cazuri în care utilizatorii au nevoie de acest format. Totuşi, concentrarea trebuie realizată pe funcţionalitatea dispozitivelor ce permit creşterea afacerii mai degrabă decât pe achiziţionarea unui produs.

Noua dinamică este aceea de a lucra mai inteligent, activată fiind de un dispozitiv mai inteligent, lucru care va aduce economii în bani firmelor şi în acelaşi timp va creşte productivitatea şi eficienţa angajaţilor.

Pentru a afla mai multe informaţii despre multifuncţionalele laser inteligente Lexmark, faceţi clic aici.

Ofertă promoţională – lichidare de stoc X544dn

Lexmark achiziţionează Acuo Technologies

Lexmark International, Inc. (NYSE: LXK) a anunţat în data de 2 ianuarie achiziţionarea Acuo Technologies, LLC, un lider recunoscut în furnizarea de software şi servicii de înaltă performanţă administrarea conţinutului din cadrul clinicilor, migrarea datelor şi arhive de date independente de producător, la un preţ de achiziţie numerar de aproximativ 45 milioane dolari SUA. Acuo Technologies va deveni parte a Perceptive Software, o companie Lexmark.

  • Acuo Technologies este lider pe segmentul software-ului de arhive de date independente de producător, ce se găsesc pe piaţa de software şi servicii enterprise de administrare a clinicilor, dedicate industriei medicale de imagine, şi care cunoaşte în prezent o creştere importantă
  • Achiziţia reprezintă continuarea cadrului de alocare a capitalului Lexmark
  • Platforma Acuo Technologies denumită Universal Clinical Platform (UCP) reprezintă o fundaţie independentă de furnizor care oferă o mai bună îngrijire, printr-o abordare centrată pe pacient, prin consolidarea imaginilor medicale.
  • Oferta Acuo Technologies include un punct de integrare a tuturor imaginilor medicale, diminuând costurile şi riscurile prin abilitatea UCP de a lucra cu sisteme diferite – ceea ce permite o flexibilitate şi eficienţă între utilizatori şi departamente.
  • Multe guverne naţionale, centre medicale universitare, centre de îngrijire orăşăneşti şi regionale, şi companii folosesc software-ul şi serviciile Acuo Technologies, în special în America de Nord şi Europa.
  • Perceptive Software şi Acuo Technologies vor oferi împreună un set unic de tehnologii către sectorul Sănătate — administrare de conţinut de întreprindere (ECM), VNA cu vizualizare a conţinutului clinicii şi conversie a bazelor de date — care se combină pentru a administra întreaga gamă de conţinut din întreprinderile existente în sectorul Sănătate.
  • Odată cu această achiziţie compania Perceptive Software deţinută de Lexmark devine singurul furnizor care îşi deţine propria tehnologie şi care oferă o soluţie ce permite o mai bună îngrijire a pacienţilor, o experienţă clinică îmbunătăţită şi economii de costuri, prin intermediul unei singure înregistrări medicale bazate pe conţinut, la nivel de întreprindere, şi care este accesibilă prin intermediul oricărui sistem de înregistrări medicale electronice (EMR).

 

Declaraţii
  • "Odată cu achiziţia Acuo Technologies, Lexmark continuă să se întărească şi să se diferenţieze prin oferta către sectorul Sănătate, pe măsură ce piaţa IT dedicată acestui sector continuă să se extindă cu mare viteză," a spus Paul Rooke, preşedinte şi CEO Lexmark. "Cele patru achiziţii pe care le-am realizat în 2012 demonstrează tranziţia Lexmark către a deveni un furnizor cheie de soluţii întreprinderilor şi organizaţiilor din întreaga lume."
  • "Procesele bogate şi soluţiile de conţinut deţinute de Perceptive Software, combinate cu 'Universal Clinical Platform' deţinută de Acuo Technologies vor furniza utilizatorilor o vedere de ansamblu, unică, a tuturor informaţiilor medicale ale pacientului care sunt disponibile în sistemul EMR." A spus Scott Coons, preşedinte şi CEO al Perceptive Software şi vice preşedinte Lexmark. "Medicii vor avea acces imediat la toate informaţiile paceintului—de la reţete la raze X, ultrasunete şi multe altele—toate direct din interiorul EMR, indiferent de departamentul care le-a realizat sau de tehnologia folosită pentru a le crea şi stoca.
  • "Aceste date sunt apoi prezentate în contextul pacientului, astfel încât, atunci când un doctor extrage o înregistrare a pacientului existentă în EMR, îi este prezentat tot conţinutul clinic existent referitor la acel pacient," a adăugat Coons. "Această vedere de ansamblu asupra pacientului obţinută imediat creşte eficienţa şi îngrijirea faţă de pacient. Prezentarea acestei înregistrări medicale puternice bazate pe conţinut într-o singură soluţie va fi unică în piaţă."
  • "Combinarea soluţiilor Acuo Technologies de conţinut clinic cu expertiza Perceptive Software de conţinut şi proces ne permite să oferim clienţilor din sectorul Sănătate mai multe soluţii complete de nerefuzat care integrează şi administrează atât imaginile medicale cât şi documentele ce conţin informaţii legate de pacienţi, toate acestea fiind integrate în EMR," a spus Jeff Timbrook, CEO al Acuo Technologies. "Abia aşteptăm să prezentăm această ofertă vastă clienţilor existenţi ai Acuo Technologies, Perceptive Software şi Lexmark din sectorul Sănătate."

 

Teste de verificare a fiabilităţii dispozitivelor

O imprimantă este scăpată din mână atunci când ea încă se mai află încă în ambalaj, lucru care duce la defectarea acesteia înainte de a fi instalată. O tavă de hârtie se defectează, nu atât datorită design-ului dispozitivului cât mai curând a unui angajat furios. Acestea sunt doar două exemple de probleme cu care clienţii se confruntă în viaţa de zi cu zi.

Pentru ultima noastră lansare de produse au fost testate mai multe dispozitive decât oricând. Dispozitivele cu un ciclu de viaţă de 150-200.000 pagini încă mai imprimă la 400.000 pagini şi peste, fără a fi necesare reparaţii.

"În ianuarie 2011, am dezvoltat un plan agresiv de testare, pentru a ne asigura că noile noastre dispozitive dispun de cel mai înalt nivel de fiabilitate," a spus dl. inginer Larry Henderson, conducătorul echipei de testare.

Un element nou adăugat planului de testare a acestor noi produse a inclus concentrarea pe testele de calitate identificate de clienţi. Pe durata ciclului de viaţă al produselor noastre, pe măsură ce clienţii utilizează zilnic dispozitivele, pot apărea probleme. Unele din multiplele teste unice sunt testul de scăpare din mână/vibraţie/utilizare, testul de extragere agresivă a tăvii şi testul de introducere a cartuşului. Pe recent anunţatele produse au fost realizate peste 100 din aceste teste identificate de clienţi.

"Prin realizarea acestor teste, cum este cel de scăpare din mână/vibraţie/utilizare, am identificat o problemă unde dispozitivul ar fi putut să se defecteze," a spus Roger Boggess, inginer teste speciale. "După o reconcepere a design-ului ambalajului problema a fost rezolvată chiar înainte de a ajunge la un client. În loc să reacţionăm la o problemă care s-ar fi putut să apară, am supus proactiv aceste noi produse la teste riguroase şi unice."

Pentru a afla mai multe despre noua noastră linie de soluţii de imprimare, vă rugăm să faceţi clic aici şi să urmăriţi filmul despre multifuncţionalele inteligente Lexmark.


Inapoi la cuprins

Contacte

Lexmark International Technology Romania SRL
Str. Daniel Danielopolu 4-6, sector 1
Scoala Herastrau Business Center
014134 , Bucuresti
Tel.: +40 21 232 68 07, +40 31 620 13 13 | Fax: +40 21 323.25.15 | Web: www.lexmark.ro
ciprian.lupan@lexmark.ro

 


Recomandaţi:

Credeţi că unii dintre colegii sau prietenii dvs. pot fi interesaţi de informaţiile oferite de Lexmark?
Trimiteţi acest Newsletter

Descarcati Newsletterul in format PDF

Lexmark and Lexmark with the diamond design are trademarks of Lexmark International, Inc., registered in the United States and / or other countries. All other trademarks are the properties of their respective owners.