Solutii inovatoare pentru afaceri competitive si eficiente

Evolutia companiei


Managementul Omnilogic a tintit inca de la inceput o pozitie dominanta pe piata IT &C nationala si regionala. Compania (fondata in noiembrie 1992 ca societate privata cu raspundere limitata) a fost una dintre primele care au simtit potentialul de dezvoltare considerabil al sectorului tehnologic din Romania. La doar cativa ani dupa infiintare, cu un numar relativ mic de angajati, compania detinea peste 20% din piata IT &C traditionala din Romania.


Succesul companiei se datoreaza in principal viziunii de afaceri realiste de adaptare permanenta atat la tendintele tehnologice globale, cat si la provocarile din mediul locat. Inca din primii ani de activitate Omnilogic a investit in parteneriate de nivel inalt cu majoritatea companiilor considerate la acea vreme nr. 1 si nr. 2 in diverse tehnologii IT &C, precum IBM, Digital Equipment Corp., Novell, Microsoft, SMC, Seagate, Oki etc.

Mai tarziu, Omnilogic si-a extins numarul de parteneri cu Hewlett-Packard/Compaq, Dell, Lexmark, Xerox, Corel etc. Anticipand criza de pe piata traditionala IT &C si incercand sa identifice noi zone de dezvoltare, Omnilogic a luat o decizie dramatica la sfarsitul anilor '90, aceea de a-si reconsidera modelul principal de afaceri si de a se concentra asupra altor segmente din sectorul tehnologic, segmente ce aveau un potential de dezvoltare si rentabilitate ridicate.


Asadar, compania a iesit din businessul traditional de distributie de componente, ramanand in continuare activa doar pe anumite nise pentru distributia de calculatoare de marca, periferice si software de retail. S-a pus accentul pe tehnologia de retea performanta si pe piata, ce atunci era inca la inceput, de data-voice. La putin timp dupa aceea, Omnilogic si-a consolidat relatiile de afaceri cu companii precum RAD Data Communications (1994), Bay Networks (1995) sau a initiat parteneriate directe cu lideri de piata precum Cisco (1998), Avaya/Nortel (1999), Checkpoint (2000), Ericsson (2001) sau Harris (2002).