Corporate News Banner

News Page

Omnilogic a devenit distribuitor VAD pentru Kofax în România,

Croaţia, Slovenia, Serbia şi Bulgaria!

2014-07-28 14:58:46
 

OMNILOGIC, un jucătorul important pe piaţa de distribuţie cu valoare adăugată (VAD) în domeniul IT&C din România şi regiunea Adriatică anunţă încheierea unui contract de distribuţie cu un nou partener important de tehnologie: KOFAX, unul dintre principalii furnizori de aplicaţii inteligente care simplifică activităţile critice (numite de Kofax "First MileTM" )* aferente interacţiunilor cu clienţii şi care au un conţinut ridicat de informaţii. KOFAX îmbină cele mai bune soluţii de captură a informatiei, cu un management al proceselor si cu capabilităti de analiză si de transfer a informatiei colectate prin intermediul echipamentelor mobile. Acestea permit organizaţiilor să-şi crească rata de răspuns faţă de clienţi, să ofere servicii mai bune, să obţină un avantaj competitiv şi să-şi dezvolte afacerile reducând în acelaşi timp costurile operaţionale.

 

Ce oferă soluţiile Kofax:

-                    Permite oricărei organizaţii să elimine prelucrarea manuală a reclamaţiilor şi să interacţioneze cu clienţii săi prin intermediul canalelor de comunicare preferate de aceştia, crescând astfel satisfacţia clienţilor.

-                    Transformă smartphone-urile în dispozitive de captură a informaţiei prin intermediul mai multor aplicaţii dinamice care vin în întâmpinarea clienţilor, atunci când aceştia preferă să interacţioneze/să comunice prin acest canal.

-                    Ajută organizaţiile să-şi îmbunătăţească serviciile de relaţii cu clienţii şi să accelereze tranzacţiile în toate sectoarele de activitate obţinând în acelaşi timp un profit mai mare.

-                    Kofax TotalAgility oferă o legătură esenţială între sistemele de colectare de date şi sistemele interne de functionare ale unei organizaţii ajutând la creşterea promptitudinii fată de clienţi, la îmbunătăţirea nivelurilor de servicii şi la obţinerea de avantaje competitive pentru a gestiona şi dezvolta mai bine activităţile de afaceri reducând în acelaşi timp costurile de operare.

-                    Kofax Capture îmbunătăţeşte procesele de colectare şi transformare a documentelor şi formularelor în format tipărit sau electronic – inclusiv cele scrise de mână şi cele cu cod de bare – în informaţii corecte şi accesibile care pot fi livrate aplicaţiilor şi bazelor de date practic oriunde în lume.

-                    Ajută organizaţiile să extragă şi să distribuie o varietate largă de informaţii din datele pe suport fizic şi electronice

-                    Integrează uşor informaţiile capturate în sisteme şi procese pre-existente.

-                    Îmbunătăţeşte calitatea şi consistenta informatiei

-                    Reduce costurile forţei de muncă

-                    Elimină timpul şi costul de transport al documentelor către centrele de prelucrare centralizată.

 

Aplicaţiile Kofax transformă şi simplifică în mod substanţial şi în timp real activităţile critice de tip "First Mile™" aferente interacţiunilor cu conţinut ridicat de informaţii furnizate de clienţi.

 

Prin semnarea acestui contract important de parteneriat cu Kofax, lider pe piaţa de captură inteligentă a informaţiilor, BPM, management dinamic al incidentelor prin intermediul aplicaţiilor mobile, anticipăm noi oportunităţi de business atât în România, cât şi în toată regiunea Adriatică. Începând de azi, Omnilogic şi Partenerii sai de afaceri autorizaţi vor putea furniza, implementa şi oferi asistenţă pentru soluţii multichannel de captura de informatii, de management al proceselor şi incidentelor de afaceri, de integrare a datelor, de analiză avansată şi mobilitate tuturor potenţialilor noştri clienţi din România, Slovenia, Croaţia, Serbia şi Bulgaria”, a declarat Dl. Gabriel Marin, Director General al Omnilogic.

 

Nota:

* “First Mile™” este marca principală pe care o detine Kofax şi reprezintă un element de bază al viziunii Kofax şi a expresiei “To Make the First Mile™ of Business Smarter.” First Mile descrie interacţiunile iniţiale, cu conţinut ridicat de informaţii, pe care clienţii le au cu o organizaţie, cum ar fi cererile de împrumut, depunerea reclamaţiilor, deschiderea de noi conturi, precum şi provocarea aferentă interacţiunii cu o organizaţie prin intermediul mai multor dispozitive şi metode de comunicare. Aceste interacţiuni consumă timp, sunt lente şi predispuse la erori şi pot afecta negativ percepţia unui client asupra organizaţiei, în special în fazele incipiente ale tranzacţiei. Kofax susţine că a îmbunătăţit procesul de interacţiune cu clienţii aferent conceptului „First Mile™” prin furnizarea de aplicaţii software – de capturare a documentelor, de management al proceselor, de management dinamic al incidentelor prin intermediul aplicaţiilor mobile şi prin software de analiză – care permit unei organizaţii să ofere o experienţă de utilizare îmbunătăţită prin conectarea la sistemul de date al organizaţiei (ex. sisteme ERP, CRM şi LOB) a sistemele de interacţiune (ex. email, fax, portaluri web, dispozitive mobile). Kofax a pus bazele mărcii "First Mile™" în 2013. Aceasta face parte din strategia societăţii de a furniza „aplicaţii inteligente”, o categorie nou apărută de aplicaţii software definită de Forrester Research drept „noua generaţie de pachete de aplicaţii axate pe activităţile de afaceri care se concentrează pe elementul uman, activităţi care sunt de cooperare prin definiţie, vag structurate şi supuse schimbărilor, dar care sunt critice pentru funcţionarea cu succes a oricărei afaceri sau instituţii guvernamentale”.

 

***

Informaţii despre Kofax

Kofax este unul dintre principalii furnizori de aplicaţii inteligente pentru activităţile critice de tipul "First Mile" aferente interacţiunilor cu clienţii. Acestea încep cu sistemele de interacţiune ale organizaţiei, care generează în timp real o comunicare cu conţinut ridicat de informaţii cu clienţii şi care oferă o conexiune esenţială către sistemele interne de înregistrare ale organizaţiei, care de obicei sunt aplicaţii şi arhive de anvergură, rigide, care nu sunt uşor adaptabile la tehnologia contemporană. Succesul conceptului "First Mile" poate îmbunătăţii substanţial experienţa clienţilor unei organizaţii şi reduce semnificativ costurile de exploatare, conducând astfel către o competitivitate, dezvoltare şi profitabilitate crescute. Solutiile software Kofax oferă o amortizare rapidă a investiţiilor pentru mai mult de 20.000 de clienţi din domeniul serviciilor financiare, asigurărilor, sistemului de stat, sistemului de sănătate, din zona de business dedicata externalizării proceselor de afaceri cat şi din alte pieţe. Kofax oferă aceste solutii prin intermediul propriei structuri de vânzări şi service dar şi prin intermediul unei reţele globale de peste 800 de parteneri autorizaţi în mai mult de 75 de ţări din America, EMEA si Asia Pacific. Pentru mai multe informaţii vizitaţi kofax.com

 

Informaţii despre Omnilogic

Înfiinţată în 1992, Omnilogic – un important distribuitor IT&C cu valoare adaugata din România şi regiunea Adriatică - a lansat în mod constant unele dintre tehnologiile de vârf din lume atât în România, cât şi pe piaţa regională SEE. Omnilogic este specializată nu numai în vânzarea de produse complexe IT&C, cu valoare adăugată, cum ar fi sisteme high-end, soluţii de stocare, software specializat, soluţii de telecomunicaţii şi reţelistică, ci a fost si un pionier (începând din 2008) pe piaţa regională pentru servicii de tip Cloud cum ar fi IaaS (Infrastructure-as-a-Service), SaaS (Software-as-a-Service) şi AaaS (Applications-as-a-Service), toate livrate din propriu centru de date dedicat, certificat Tier-3 internaţional, situat în cadrul sediului său central din Bucureşti/Otopeni.

Portofoliul Omnilogic de Parteneri de tehnologie include, cu mici excepţii, toţi marii producători de hardware şi software IT&C din ultimele două decenii, cum ar fi Oracle, Cisco, IBM, VMWare, EMC, Dell, etc. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.omnilogic.ro.