IT Services

Servicii Help Desk

Departamentul Help-Desk al Omnilogic este specializat in furnizarea celor mai bune solutii de varf pentru orice probleme legate de IT pe care le puteti intampina. Indiferent de domeniul dvs. de afaceri, Omnilogic poate furniza servicii de asistenta tehnica si profesionala, care vor reda starea de functionare cat mai repede posibil.

 

Printre beneficiile serviciilor Help-Desk ale Omnilogic se numara:

  • Interfata eficienta intre client si echipa de interventie;
  • Monitorizarea stricta a Acordului privind Nivelul de Servicii (SLA);
  • Asistenta online si servicii de interventie (restaurarea serviciului in caz de urgenta,  asistenta si indrumare tehnica,  asistenta operationala,  documentatie tehnica);
  • Punct de contact unic;
  • Servicii gestionate;
  • Interactiune in timp real;
  • Flexibilitatea sistemului;
  • Baza de cunostinte;
  • Adaptabilitate la nevoile clientilor.

 

Prin intermediul serviciilor de Help-Desk ale Omnilogic, asteptarile clientilor nu sunt doar satisfacute, ci si depasite. Statisticile noastre arata:

  • Nr. de cazuri pe luna intr-un contract: 300 de cazuri
  • Timp de raspuns in cazuri de urgenta: mai putin de 30 min
  • Timp de rezolvare in cazuri de urgenta: 100% in 4 ore

 

Omnilogic ofera clientului asistenta tehnica de urgenta, non-stop, 24x7x52, exclusiv pentru a furniza asistenta pentru rezolvarea intreruperilor in functionarea sistemelor. Asistenta tehnica este furnizata de Omnilogic de luni pana vineri, de la 9 am la 6 pm (EET).

 

Noi suntem expertii pe care va puteti baza.