IT Services

Servicii de Retelistica Profesionale si Administrate

Piata experimenteaza in momentul actual o transformare rapida si profunda. Companiile sunt obligate sa-si schimbe modul de desfasurare al afacerilor, in mare parte din cauza evolutiei tehnologiilor, care continua sa schimbe modul in care clientii achizitioneaza bunuri si servicii. in acelasi timp, segmentarea pietei si cerintele clientilor se diversifica. Fidelitatea fata de marca — in trecut o cale sigura spre rentabilitate — este acum greu de castigat si mentinut. in acelasi timp serviciile, calitatea, consecventa, confortul si selectia serviciilor — cheile fundamentale ale succesului in afaceri in trecut — nu mai sunt de ajuns pentru a asigura fidelitatea clientului si a sustine leadershipul.

 

In aceste conditii, pentru a raspunde nevoilor clientilor, companiile ar trebui sa ofere solutii personalizate si produse diferentiate, care sa creeze o conexiune emotionala.

 

Cresterea utilitatii si eficientei costurilor aferente retelei de comunicatii a clientilor nostri si a aplicatiilor la nivel de corporatie este foarte importanta pentru Omnilogic. Serviciile noastre profesionale si administrate sustin clientii nostri in atingerea acestui obiectiv prin functionarea ca un dispozitiv de retea flexibil incorporat, care sustine cele mai extinse aplicatii de business cu o eficienta net ridicata a costurilor comparativ cu alternativele oferite de concurenta.

 

Ca urmare a parteneriatului cu Frontal Communication, Omnilogic poate gestiona echipamentele de retea si aplicatiile din sediile clientilor conform conditiilor din SLA (Acord pentru nivelul serviciilor) incheiat pentru a intampina nevoile unice de afaceri ale companiei. Pentru a afla mai multe, va rugam sa vizitati www.frontalcommunication.ro.

 

Omnilogic va propune monitorizarea si administrarea echipamentelor si serverelor, precum si remedii locale/de la distanta pentru incidentele care au loc fie in Data Center-ul Omnilogic, fie in sediile clientilor de la distanta, non-stop, 24x7x2, utilizand procedurile Help-Desk si NOC (Network Operations Centre).

 

Serviciile furnizate sunt fie standard, fie personalizate in functie de nevoile clientului. La cerere, Omnilogic poate furniza rapoarte privind operatiunile, incarcarea retelei, disponibilitatea, amenintarile de securitate, incidentele, optimizarile sau alte aspecte solicitate de client. O echipa de ingineri experimentati, specializati in diverse tehnologii, asigura gestionarea Data Center-ului Omnilogic si monitorizeaza in permanenta echipamentele si serverele cu o serie de aplicatii specifice, incluzand IBM Tivoli Netcool.